Szkoda tylko nerfu expa ze scorpionów. A Wy co myślicie?
Tu filmik znaleziony w necie z serwera testowego:
Lista zmian:
Ogólne
Gracze mogą teraz identyfikować wszystkie przedmioty w ekwipunku jednocześnie. W tym celu wystarczy porozmawiać z Deckardem Cainem lub użyć księgi Caina znajdującej się w pobliżu skrytki w każdym akcie.
Skrócono czas odnowienia wywoływany przez zmianę umiejętności poza miastem na infernalnym poziomie trudności z 60 do 30 sek.
Dodano opcję w ustawieniach grafiki, która umożliwia zablokowanie kursora w oknie, jeżeli gra jest uruchomiona w trybie okienkowym na pełnym ekranie, a Diablo III jest aktywnym oknem.
Tryb kooperacji
Gracze otrzymują teraz mnożną premię do punktów doświadczenia oraz znajdowania złota i magicznych przedmiotów w wysokości 10% za każdego członka drużyny w trybie wieloosobowym, aż do maksymalnej wartości 30% w przypadku gry z udziałem czterech osób.
Premie do znajdowania złota i magicznych przedmiotów będą mogły w tym przypadku przekroczyć maksymalny limit 300%.
Premia do doświadczenia może kumulować się z innymi premiami, zapewnianymi przez przedmioty oraz system siły potworów (premie będą kumulować się poprzez przemnożenie przez nową premię do doświadczenia).
Wszyscy członkowie drużyny w grze wieloosobowej otrzymają teraz powiadomienie za każdym razem, gdy jeden z graczy wda się w walkę z potworem elitarnym lub rozpocznie pościg za goblinem skarbnikiem, a miejsce starcia zostanie wskazane na mapie.
Ponadto nad sztandarem gracza pojawi się specjalna ikona, kiedy bierze on udział w walce z potworem, grupą elitarnych potworów lub goblinem skarbnikiem.
Osiągnięcia
Poprawki błędów
Poprawiono błąd, który sprawiał, że potwory zabite przez towarzysza lub przywołańca, zanim zaatakował je gracz, nie liczyły się do osiągnięć.
Dom aukcyjny
Interfejs użytkownika
Opisy w domu aukcyjnym będą teraz wyświetlać porównanie właściwości danego przedmiotu z właściwościami równoważnego elementu wyposażenia aktualnie wybranej postaci.
Battle.net
Dobieranie graczy
Po osiągnięciu 60. poziomu doświadczenia gracze będą mogli teraz wyszukiwać gry, które rozpoczęto od dowolnego zadania.
Dodano znaczniki do systemu dobierania graczy.
Podczas wyszukiwania gry publicznej, po określeniu poziomu trudności, poziomu siły potworów oraz zadania, gracze będą mogli także wybrać spośród następujących znaczników: „Brak znacznika”, „Zadania”, „Potyczki” i „Klucznicy”.
Opcje społecznościowe
Gracze mogą teraz dodać notatkę o znajomym po kliknięciu PPM jego imienia na liście znajomych.
Gracze mogą teraz zamieszczać wiadomości transmitowane do wszystkich znajomych.
Gracze mogą teraz tworzyć rozmowy z udziałem wielu osób.
Istnieje wiele sposobów na rozpoczęcie rozmowy lub zaproszenie innych graczy do wzięcia udziału w toczącej się konwersacji:
Aby rozpocząć rozmowę, należy otworzyć okienko opcji czatu publicznego, następnie wybrać opcję „Zaproś znajomych” i kliknąć „Rozpocznij rozmowę” lub wybrać opcję „Rozpocznij rozmowę” po kliknięciu PPM imienia znajomego w oknie społecznościowym.
Aby zaprosić lub dodać graczy do istniejącej rozmowy, należy otworzyć okienko opcji czatu publicznego, następnie wybrać opcję „Zaproś znajomych” lub wybrać opcję „Zaproś do rozmowy” po kliknięciu PPM imienia znajomego w oknie społecznościowym i wybraniu konwersacji.
Tak jak w przypadku publicznych kanałów czatu, w prywatnych rozmowach może wziąć udział do 99 graczy jednocześnie.
W liście znajomych dodano nową sekcję – „Gracze w pobliżu”.
Będą w niej wyświetlane imiona wszystkich graczy w tej samej sieci lokalnej (nawet jeśli nie należą do grona znajomych).
Funkcję tą można wyłączyć w sekcji opcji społecznościowych w menu gry.
Gracze mogą być teraz mianowani na przewodników.
Przewodnikiem zostaje gracz, który jako pierwszy dołącza do gry publicznej.
Jeżeli do gry publicznej dołącza wielu graczy jednocześnie, na przewodnika drużyny zostanie awansowana postać na najwyższym poziomie doświadczenia lub z najwyższym poziomem mistrzowskim.
Kiedy przewodnik opuści grę publiczną, nowy przewodnik zostanie wyznaczony automatycznie.
Przewodnik może również kliknąć portret jednego z członków drużyny i awansować go na przewodnika.
Pozycja przewodnika zostanie wyróżniona na mapie specjalną ikoną.
Imiona na liście „Ostatni gracze” będą teraz usuwane, jeżeli znajdują się na niej dłużej niż miesiąc.
Zablokowani gracze nie będą się już pojawiać na liście „Ostatni gracze”.
Bossowie
Poprawki błędów
Król Szkieletów
Błąd sprawiający, że podczas ataku tornadem króla szkieletów i króla umarłych nie wyświetlała się odpowiednia animacja, powinien teraz zdarzać się rzadziej.
Klasy
Czarownik
Umiejętności aktywne
Archont
Czas trwania archonta w grach wieloosobowych powinien się teraz wydłużać nie tylko po zabiciu potwora przez samego czarownika, ale także przy asystach.
Teleportacja
Gracze mogą się teraz teleportować do dowolnego miejsca w zasięgu działania umiejętności, o ile istnieje odpowiednia ścieżka.
Poprawki błędów
Poprawiono błąd, który sprawiał, że teleport z runą bezpiecznego przejścia zmniejszał wyłącznie obrażenia zadawane przez ataki fizyczne.
Rzemiosło
Ogólne
Gracze mogą teraz tworzyć jednocześnie wiele przedmiotów i klejnotów z tej samej grupy, o ile posiadają wymagane składniki.
Gracze mogą teraz tworzyć przedmioty, korzystając ze składników znajdujących się w skrytce.
Kowal
Informacje o składnikach z odzysku nie będą już wyświetlane w oknie czatu.
Poprawki błędów
Poprawiono błąd, który uniemożliwiał graczom odzyskanie składników z przedmiotu po przeciągnięciu go nad ikonę kowadła w menu kowala.
Potwory
Ogólne
Po ustawieniu poziomu siły potworów na SP1 lub wyższy, gracze powinni teraz spotykać więcej potworów w aktach I, II i IV na infernalnym poziomie trudności.
Premia do żywotności potworów w grach wieloosobowych została zmniejszona do 50% za każdego gracza (poprzednio 70%).
Zmniejszono o 75% liczbę punktów doświadczenia za zabicie żądła udręki i stygijskiego pełzacza.
Zadania
Ogólne
Gracze na 60. poziomie doświadczenia będą teraz otrzymywać punkty doświadczenia za wypełnianie zadań.
Interfejs użytkownika
Ogólne
W interfejsie użytkownika będzie teraz wyświetlane maksymalnie osiem ikonek wzmocnień i osłabień jednocześnie.
Jednocześnie w interfejsie użytkownika będą wyświetlane maksymalnie trzy ikonki osłabień.
Poprawki błędów
Poprawiono błąd, który sprawiał, że nie wyświetlały się wartości obrażeń, jeżeli potwór znajdował się pod wpływem zaklęcia, takiego jak „Klątwa”.
Poprawki błędów
Dźwięk, który sygnalizuje u barbarzyńcy zakończenie czasu odnowienia umiejętności Przytłaczający atak, nie przypomina już dźwięku informującego o wypadnięciu przedmiotu legendarnego.
Barbarzyńcy płci męskiej nie poruszają się już szybciej niż postacie innych klas, będąc pod wpływem efektu przerażenia.
Gracze mogą teraz identyfikować wszystkie przedmioty w ekwipunku jednocześnie. W tym celu wystarczy porozmawiać z Deckardem Cainem lub użyć księgi Caina znajdującej się w pobliżu skrytki w każdym akcie.
Skrócono czas odnowienia wywoływany przez zmianę umiejętności poza miastem na infernalnym poziomie trudności z 60 do 30 sek.
Dodano opcję w ustawieniach grafiki, która umożliwia zablokowanie kursora w oknie, jeżeli gra jest uruchomiona w trybie okienkowym na pełnym ekranie, a Diablo III jest aktywnym oknem.
Tryb kooperacji
Gracze otrzymują teraz mnożną premię do punktów doświadczenia oraz znajdowania złota i magicznych przedmiotów w wysokości 10% za każdego członka drużyny w trybie wieloosobowym, aż do maksymalnej wartości 30% w przypadku gry z udziałem czterech osób.
Premie do znajdowania złota i magicznych przedmiotów będą mogły w tym przypadku przekroczyć maksymalny limit 300%.
Premia do doświadczenia może kumulować się z innymi premiami, zapewnianymi przez przedmioty oraz system siły potworów (premie będą kumulować się poprzez przemnożenie przez nową premię do doświadczenia).
Wszyscy członkowie drużyny w grze wieloosobowej otrzymają teraz powiadomienie za każdym razem, gdy jeden z graczy wda się w walkę z potworem elitarnym lub rozpocznie pościg za goblinem skarbnikiem, a miejsce starcia zostanie wskazane na mapie.
Ponadto nad sztandarem gracza pojawi się specjalna ikona, kiedy bierze on udział w walce z potworem, grupą elitarnych potworów lub goblinem skarbnikiem.
Osiągnięcia
Poprawki błędów
Poprawiono błąd, który sprawiał, że potwory zabite przez towarzysza lub przywołańca, zanim zaatakował je gracz, nie liczyły się do osiągnięć.
Dom aukcyjny
Interfejs użytkownika
Opisy w domu aukcyjnym będą teraz wyświetlać porównanie właściwości danego przedmiotu z właściwościami równoważnego elementu wyposażenia aktualnie wybranej postaci.
Battle.net
Dobieranie graczy
Po osiągnięciu 60. poziomu doświadczenia gracze będą mogli teraz wyszukiwać gry, które rozpoczęto od dowolnego zadania.
Dodano znaczniki do systemu dobierania graczy.
Podczas wyszukiwania gry publicznej, po określeniu poziomu trudności, poziomu siły potworów oraz zadania, gracze będą mogli także wybrać spośród następujących znaczników: „Brak znacznika”, „Zadania”, „Potyczki” i „Klucznicy”.
Opcje społecznościowe
Gracze mogą teraz dodać notatkę o znajomym po kliknięciu PPM jego imienia na liście znajomych.
Gracze mogą teraz zamieszczać wiadomości transmitowane do wszystkich znajomych.
Gracze mogą teraz tworzyć rozmowy z udziałem wielu osób.
Istnieje wiele sposobów na rozpoczęcie rozmowy lub zaproszenie innych graczy do wzięcia udziału w toczącej się konwersacji:
Aby rozpocząć rozmowę, należy otworzyć okienko opcji czatu publicznego, następnie wybrać opcję „Zaproś znajomych” i kliknąć „Rozpocznij rozmowę” lub wybrać opcję „Rozpocznij rozmowę” po kliknięciu PPM imienia znajomego w oknie społecznościowym.
Aby zaprosić lub dodać graczy do istniejącej rozmowy, należy otworzyć okienko opcji czatu publicznego, następnie wybrać opcję „Zaproś znajomych” lub wybrać opcję „Zaproś do rozmowy” po kliknięciu PPM imienia znajomego w oknie społecznościowym i wybraniu konwersacji.
Tak jak w przypadku publicznych kanałów czatu, w prywatnych rozmowach może wziąć udział do 99 graczy jednocześnie.
W liście znajomych dodano nową sekcję – „Gracze w pobliżu”.
Będą w niej wyświetlane imiona wszystkich graczy w tej samej sieci lokalnej (nawet jeśli nie należą do grona znajomych).
Funkcję tą można wyłączyć w sekcji opcji społecznościowych w menu gry.
Gracze mogą być teraz mianowani na przewodników.
Przewodnikiem zostaje gracz, który jako pierwszy dołącza do gry publicznej.
Jeżeli do gry publicznej dołącza wielu graczy jednocześnie, na przewodnika drużyny zostanie awansowana postać na najwyższym poziomie doświadczenia lub z najwyższym poziomem mistrzowskim.
Kiedy przewodnik opuści grę publiczną, nowy przewodnik zostanie wyznaczony automatycznie.
Przewodnik może również kliknąć portret jednego z członków drużyny i awansować go na przewodnika.
Pozycja przewodnika zostanie wyróżniona na mapie specjalną ikoną.
Imiona na liście „Ostatni gracze” będą teraz usuwane, jeżeli znajdują się na niej dłużej niż miesiąc.
Zablokowani gracze nie będą się już pojawiać na liście „Ostatni gracze”.
Bossowie
Poprawki błędów
Król Szkieletów
Błąd sprawiający, że podczas ataku tornadem króla szkieletów i króla umarłych nie wyświetlała się odpowiednia animacja, powinien teraz zdarzać się rzadziej.
Klasy
Czarownik
Umiejętności aktywne
Archont
Czas trwania archonta w grach wieloosobowych powinien się teraz wydłużać nie tylko po zabiciu potwora przez samego czarownika, ale także przy asystach.
Teleportacja
Gracze mogą się teraz teleportować do dowolnego miejsca w zasięgu działania umiejętności, o ile istnieje odpowiednia ścieżka.
Poprawki błędów
Poprawiono błąd, który sprawiał, że teleport z runą bezpiecznego przejścia zmniejszał wyłącznie obrażenia zadawane przez ataki fizyczne.
Rzemiosło
Ogólne
Gracze mogą teraz tworzyć jednocześnie wiele przedmiotów i klejnotów z tej samej grupy, o ile posiadają wymagane składniki.
Gracze mogą teraz tworzyć przedmioty, korzystając ze składników znajdujących się w skrytce.
Kowal
Informacje o składnikach z odzysku nie będą już wyświetlane w oknie czatu.
Poprawki błędów
Poprawiono błąd, który uniemożliwiał graczom odzyskanie składników z przedmiotu po przeciągnięciu go nad ikonę kowadła w menu kowala.
Potwory
Ogólne
Po ustawieniu poziomu siły potworów na SP1 lub wyższy, gracze powinni teraz spotykać więcej potworów w aktach I, II i IV na infernalnym poziomie trudności.
Premia do żywotności potworów w grach wieloosobowych została zmniejszona do 50% za każdego gracza (poprzednio 70%).
Zmniejszono o 75% liczbę punktów doświadczenia za zabicie żądła udręki i stygijskiego pełzacza.
Zadania
Ogólne
Gracze na 60. poziomie doświadczenia będą teraz otrzymywać punkty doświadczenia za wypełnianie zadań.
Interfejs użytkownika
Ogólne
W interfejsie użytkownika będzie teraz wyświetlane maksymalnie osiem ikonek wzmocnień i osłabień jednocześnie.
Jednocześnie w interfejsie użytkownika będą wyświetlane maksymalnie trzy ikonki osłabień.
Poprawki błędów
Poprawiono błąd, który sprawiał, że nie wyświetlały się wartości obrażeń, jeżeli potwór znajdował się pod wpływem zaklęcia, takiego jak „Klątwa”.
Poprawki błędów
Dźwięk, który sygnalizuje u barbarzyńcy zakończenie czasu odnowienia umiejętności Przytłaczający atak, nie przypomina już dźwięku informującego o wypadnięciu przedmiotu legendarnego.
Barbarzyńcy płci męskiej nie poruszają się już szybciej niż postacie innych klas, będąc pod wpływem efektu przerażenia.