Nowy patch - Gildiowe lochy - update z filmem, obrazkami...

Dział forum przynależący do serwisu http://sf.kalais.net/ traktujący o grze przeglądarkowej mmorpg Shakes & Fidget.

Nowy patch - Gildiowe lochy - update z filmem, obrazkami...

Postprzez Kalais » 8 paź 2010, o 12:35

Pisałem tutaj o lochach dla Gildii, będą szybciej niż myślałem. :D

Wejście aktualizacji 1.6 w życie przewiduje się w terminie 8-11 października.

Gra zostanie wzbogacona o następujące dodatki oraz poprawki:

Dodatki:
  • Lochy Gildii: zwiedź 50 różnych lochów wraz ze swoją gildią. Różnorodne potwory oraz boss oczekują w każdym z nich.
    Za każdego pokonanego bossa lochu wszystkie trzy cechy gildii zostaną gratisowo zaktualizowane. Nowy maksymalny poziom każdej cechy wynosi 100.
  • Czat gildii - funkcja „szeptania”: /w "Imię_bohatera" lub /whisper "Imię_bohatera".
  • Zabezpieczenie hasła - podczas rejestracji lub zmiany hasła wyświetlać się będzie informacja mówiąca o stopniu bezpieczeństwa hasła.
  • Sklep - w momencie zakupu artefaktu w sklepie, zostanie on automatycznie zastąpiony nowym towarem.
  • Prywatne wiadomości - wysyłanie PW w grze będzie możliwe tylko dla bohaterów od poziomu 10+.
  • Warta - po ustawieniu czasu warty, zostanie wyświetlona dokładna data ukończenia pracy.
Poprawki
  • Komendy na czacie gildii będą generować właściwą odpowiedź.
  • 24-godzinny czas oczekiwania po dołączeniu do gildii nie będzie dłużej pomijany.
  • Poprawne wyświetlanie doświadczenia po przegranych bitwach gildii.
Już się nie mogę doczekać! Tylko trochę przeraża rozwinięcie maksymalnego poziomu cech Gildii do 100. Jeśli level 50 to 125 grzybów, to 375 na level 100 pewnie. Nie chce mi się liczyć, ale chyba z 1000? grzybów w sumie trzeba na poziom 50? Ehhh... ;/
I barely escaped from ....... the Butcher...!
Diablo | Diablo 3 Exp | Diablo 3 Gem Calculator | Torchlight 2 | Shakes & Fidget | WarCraft 2 | Knight Online
Avatar użytkownika
Kalais
Właściciel Biblioteki
 
Posty: 595
Dołączył(a): 24 cze 2010, o 01:56
Lokalizacja: Tristram

Re: Nowy patch - 8-11 października :D

Postprzez Kalais » 8 paź 2010, o 20:45

Na amerykańskim serwerze gdzie gram też właśnie pojawiły się lochy!

Właśnie decydujemy czy tam iść, bo koszt jest ogromny, ale pewnie pójdziemy jeszcze dziś. Jak mi się uda usadzić gdzieś dziewczynę w spokoju i siedzieć przy kompie to wrzucę jakieś screeny ^_^

Na razie ikonka i koszt - 500 000+ złota



edit2:
Mam trochę nowych informacji :D

Zjadło nam "tylko" 100 000+, więc to chyba jakiś błąd z tym 500k

Dodatkowo na oficjalnym forum US jest parę informacji:
(poniżej oryginał, ja przetłumaczę co ważniejsze)

- musisz mieć poziom 50+ i być oficerem lub dowódcą Gildii aby zainicjować wyprawę do lochów dla Gildii
- w rankingach obok gildiowej czci będzie ile poziomów wyczyściła
- będzie 50 poziomów w sumie
- trzeba się zarejestrować jak na wojnę gildii, jak przegapisz rejestrację, nie dostajesz doświadczenia za lochy
- każde lochy można zrobić tylko raz


Guild Dungeons

If you are level 50+ and a guild leader or officer you can initiate a guild dungeon attack.

Mouse over the attack button to see the cost of the attack.

The guild's progress (how many of the 50 dungeons have already been cleared) is displayed on the top left next to guild honor and the Hall of Fame rank.

All guild members that have clicked to join the attack and have been a member of the guild for 24 hours at least automatically participate in the guild dungeon attack regardless of their level.


How Guild Dungeons work:

The attack automatically starts at the given date. All participating guild members attack the dungeon monsters similar to a guild battle. If you succeed all participating characters are awarded an experience bonus in relation to their level. In addition, your guild features can be upgraded with each dungeon cleared. If you lose you can try again but all gold spent on an attempt to clear the dungeon is lost.

Hint: if you have cleared a dungeon with a guild you can enter the same dungeon with another guild again but you will not get more experience points. Each dungeon adds experience points to your character only once.


Hint: if you miss a guild dungeon attack because you have not clicked the button to join your fellow guild members you will not be awarded anything nor can the attack be repeated. However, you will benefit from the bonus of the guild upgrades.


edit3:
Nowe informacje :D Oficjalne źródło :)

MEGA SPOILER, więc jak chcecie niespodziankę, to nie czytać dalej ;)
Każdy poziom lochów dla Gildii będzie zawierał bossa na końcu (czyli w sumie 50 bossów), oraz potwory które trzeba ubić po drodze do niego. K ażdy członek Gildii bije po kolei aż padnie, życie się nie odnawia, jak w wojnie Gildii. Trzeba naraz wszystko ubić, aby zaliczyć lochy. Jak się nie uda, kasa za wejście przepada, ale można jeszcze raz wejść. Oczywiście znowu trzeba zapłacić.

Pierwszy poziom lochów wygląda tak:

Potwory:
8 z poziomem 10,
1 z poziomem 16,
1 z poziomem 26,
1 z poziomem 36,
boss poziom 50 (to ta gumowa kaczka, którą już widzieliśmy w zapowiedziach)
Obrazek

edit4:
Po pokonaniu lochów Gildia się rozwinęła. Chyba można tylko przez lochy teraz rozwijać.
Obrazek
I barely escaped from ....... the Butcher...!
Diablo | Diablo 3 Exp | Diablo 3 Gem Calculator | Torchlight 2 | Shakes & Fidget | WarCraft 2 | Knight Online
Avatar użytkownika
Kalais
Właściciel Biblioteki
 
Posty: 595
Dołączył(a): 24 cze 2010, o 01:56
Lokalizacja: Tristram

Re: Nowy patch - 8-11.10.2010 - update z filmem

Postprzez Kalais » 9 paź 2010, o 08:55

A tak to wyglądało (nagrane w HD jak coś ;) )


P.S. Filmik jest jeszcze w tej chwili w przetwarzaniu przez youtube, będzie dostępny lada moment, HD pewnie chwilę później.
I barely escaped from ....... the Butcher...!
Diablo | Diablo 3 Exp | Diablo 3 Gem Calculator | Torchlight 2 | Shakes & Fidget | WarCraft 2 | Knight Online
Avatar użytkownika
Kalais
Właściciel Biblioteki
 
Posty: 595
Dołączył(a): 24 cze 2010, o 01:56
Lokalizacja: Tristram

Re: Nowy patch - 8-11.10.2010 - update z filmem

Postprzez Kalais » 10 paź 2010, o 20:41

Mój klan z US pokonał już 4te lochy. Nie widzę sensu wrzucania już filmików, bo są trochę nudne ;) 12 minut zajęły nam 4te lochy.

Wrzucam screen bossa, i statystyki Gildii.



Obrazek

Pozdrawiam!
I barely escaped from ....... the Butcher...!
Diablo | Diablo 3 Exp | Diablo 3 Gem Calculator | Torchlight 2 | Shakes & Fidget | WarCraft 2 | Knight Online
Avatar użytkownika
Kalais
Właściciel Biblioteki
 
Posty: 595
Dołączył(a): 24 cze 2010, o 01:56
Lokalizacja: Tristram

Re: Nowy patch - 8-11.10.2010 - update z filmem

Postprzez Przeor-ME » 11 paź 2010, o 21:42

twarda kaczka!
Avatar użytkownika
Przeor-ME
Acid Beast
 
Posty: 126
Dołączył(a): 9 sie 2010, o 12:44

Re: Nowy patch - 8-11.10.2010 - update z filmem

Postprzez Kalais » 11 paź 2010, o 22:22

hehe

Parę nowych informacji:

Ceny za wejścia do lochów: (prawdziwe, bo co innego się wyświetla)
1 = ~105 000
2 = ~210 000
3 = ~365 000
4 = ~525 000
5 = ~702 000
6 = ~750 000
7 = ~807 000

Parę słów o statach Gildii
Powyżej poziomu 50 (100% exp, gold i 50 członków) można rozwijać gildię tylko przez lochy. Nie można kupić tych rozwinięć za grzyby/kasę. Maks poziom to 100, daje to 200% exp, 200% złoto i nadal 50 członków. Zwiększanie poziomu Twierdzy jedynie powoduję wzrost kosztu ataku na daną Gildię. Jeśli zrobisz lochy przed poziomem 50 danej cechy, i tak będziesz mógl mieć level 100 póżniej, płatnościami zawsze możesz zrobić w sumie 50 leveli, nie ważne czy to będzie z 25 na 26, czy z 98 na 99. Po prostu grzybami i kasą możesz kupić max 50 poziomów w sumie (40 dla Twierdzy).

I z amerykańskiego forum dane co do Gildiowych Lochów:
Dungeon 1: The Wading Pool (Cost: 105,261 gold)
Monster 1: level 10 Banshee, HP 3388, Scout
Monster 2: level 10 Grey Vulture, HP 3388, Warrior
Monster 3: level 10 Banshee, HP 3388, Scout
Monster 4: level 10 Grey Vulture, HP 3388, Warrior
Monster 5: level 10 Banshee, HP 3388, Scout
Monster 6: level 10 Grey Vulture, HP 3,388, Warrior
Monster 7: level 10 Banshee, HP 3,388, Scout
Monster 8: level 10 Grey Vulture, HP 3,388, Warrior
Monster 9: level 16 Banshee, HP 2,6724, Scout
Monster 10: level 26 Grey Vulture, HP 105,300, Warrior
Monster 11: level 36 Banshee, HP 203,648, Scout
Boss monster: Neon Yellow Death, level 50, 1,144,440 hp, Scout
Rewards: XP related to each char´s level. Fortress, treasure and instructor bonus +1.

Dungeon 2: The 6 1/2 Seas (Cost: 226,620 gold)
Monster 1: level 10 Banshee, HP 3388, Scout
Monster 2: level 10 Grey Vulture, HP 3388, Warrior
Monster 3: level 10 Banshee, HP 3388, Scout
Monster 4: level 10 Grey Vulture, HP 3388, Warrior
Monster 5: level 10 Banshee, HP 3388, Scout
Monster 6: level 10 Grey Vulture, HP 3,388, Warrior
Monster 7: level 10 Banshee, HP 3,388, Scout
Monster 8: level 10 Grey Vulture, HP 3,388, Warrior
Monster 9: level 16 Banshee, HP 2,6724, Scout
Monster 10: level 26 Grey Vulture, HP 105,300, Warrior
Monster 11: level 36 Banshee, HP 203,648, Scout
Monster 12: Level 46, Grey Vulture, Warrior
Boss Monster: Hobgoblin's Boat, level 60, 1,854.400 hp, Scout
Rewards: XP related to each fighter's level, Fortress +1, Treasure +1, Instructor +1

Dungeon 3: The Shallows Of The Deep Sea (Cost: 365,661 gold)
Monster 1: level 10 Banshee, Scout
Monster 2: level 10 Grey Vulture, Warrior
Monster 3: level 10 Banshee, Scout
Monster 4: level 10 Grey Vulture, Warrior
Monster 5: level 14 Banshee, Scout
Monster 6: level 18 Grey Vulture, Warrior
Monster 7: level 22 Banshee, Scout
Monster 8: level 26 Grey Vulture, Warrior
Monster 9: level 36 Banshee, Scout
Monster 10: level 46 Grey Vulture, Warrior
Monster 11: level 56 Banshee, Scout
Boss Monster: Starfish of Death, level 70, 3,408,000 HP
Rewards: XP related to each fighter's level, Fortress +1, Treasure +1, Instructor +1

Dungeon 4: Community Garden Colony (Cost: 523,836 gold)
Monster 1: L10 Shadow Cobra
Monster 2: L10 Grey Rex
Monster 3: L10 Shadow Cobra
Monster 4: L12 Grey Rex
Monster 5: L16 Shadow Cobra
Monster 6: L20 Grey Rex
Monster 7: L24 Killer Monster Rabbit
Monster 8: L28 Nutty Natter
Monster 9: L32 Killer Monster Rabbit
Monster 10: L36 Shadow Cobra
Monster 11: L46 Grey Rex (379,995 hp)
Monster 12: L56 Killer Monster Rabbit (465,120 hp)
Monster 13: L66 Nutty Natter (943,360 hp)
Boss Monster: L80 Terror from the Deep, 3,758,400 HP / warrior
Rewards: XP related to each fighter's level, Fortress +1, Treasure +1, Instructor +1

Dungeon 5: The Preschool of Horror (Cost: 702,750 gold)
Monsters:
Boss Monster: L90 Beastly Brat, 6,188,000 HP, Warrior
Rewards: XP related to each fighter's level, Fortress +1, Treasure +1, Instructor +1

Dungeon 6: Realm Of The Dark Dwarves (Cost: 753,720)
Monsters:
Boss Monster: L100 King of The Dark Dwarves, 6,302,400 HP
Rewards: XP related to each fighter's level, Fortress +1, Treasure +1, Instructor +1
I barely escaped from ....... the Butcher...!
Diablo | Diablo 3 Exp | Diablo 3 Gem Calculator | Torchlight 2 | Shakes & Fidget | WarCraft 2 | Knight Online
Avatar użytkownika
Kalais
Właściciel Biblioteki
 
Posty: 595
Dołączył(a): 24 cze 2010, o 01:56
Lokalizacja: Tristram

Re: Nowy patch - 8-11.10.2010 - update z filmem

Postprzez Kalais » 11 paź 2010, o 23:28

Lochy 5te, parę screenów:
I barely escaped from ....... the Butcher...!
Diablo | Diablo 3 Exp | Diablo 3 Gem Calculator | Torchlight 2 | Shakes & Fidget | WarCraft 2 | Knight Online
Avatar użytkownika
Kalais
Właściciel Biblioteki
 
Posty: 595
Dołączył(a): 24 cze 2010, o 01:56
Lokalizacja: Tristram

Re: Nowy patch - Gildiowe lochy - update z filmem, obrazkami

Postprzez Kalais » 13 paź 2010, o 11:32

Tym razem prezentuje Lochy dla Gildii - poziom 6 - Realm Of The Dark Dwarves, kilka losowych screenów.

I barely escaped from ....... the Butcher...!
Diablo | Diablo 3 Exp | Diablo 3 Gem Calculator | Torchlight 2 | Shakes & Fidget | WarCraft 2 | Knight Online
Avatar użytkownika
Kalais
Właściciel Biblioteki
 
Posty: 595
Dołączył(a): 24 cze 2010, o 01:56
Lokalizacja: Tristram

Re: Nowy patch - Gildiowe lochy - update z filmem, obrazkami

Postprzez Kalais » 14 paź 2010, o 09:43

Lochy dla Gildii - poziom 7 - The glass castle
I barely escaped from ....... the Butcher...!
Diablo | Diablo 3 Exp | Diablo 3 Gem Calculator | Torchlight 2 | Shakes & Fidget | WarCraft 2 | Knight Online
Avatar użytkownika
Kalais
Właściciel Biblioteki
 
Posty: 595
Dołączył(a): 24 cze 2010, o 01:56
Lokalizacja: Tristram

Re: Nowy patch - Gildiowe lochy - update z filmem, obrazkami

Postprzez Kalais » 15 paź 2010, o 10:08

Lochy dla Gildii - poziom 8 - Downtown Brooklyn
I barely escaped from ....... the Butcher...!
Diablo | Diablo 3 Exp | Diablo 3 Gem Calculator | Torchlight 2 | Shakes & Fidget | WarCraft 2 | Knight Online
Avatar użytkownika
Kalais
Właściciel Biblioteki
 
Posty: 595
Dołączył(a): 24 cze 2010, o 01:56
Lokalizacja: Tristram

Re: Nowy patch - Gildiowe lochy - update z filmem, obrazkami

Postprzez Kalais » 15 paź 2010, o 16:13

Lochy 9 - The bat Cave . Coraz ciężej się robi, zobaczcie na te niedorzeczne ilości HP.



P.S. Powrzucałem większość screenów w "Spoiler" bo się ciężko już to oglądało.
I barely escaped from ....... the Butcher...!
Diablo | Diablo 3 Exp | Diablo 3 Gem Calculator | Torchlight 2 | Shakes & Fidget | WarCraft 2 | Knight Online
Avatar użytkownika
Kalais
Właściciel Biblioteki
 
Posty: 595
Dołączył(a): 24 cze 2010, o 01:56
Lokalizacja: Tristram

Re: Nowy patch - Gildiowe lochy - update z filmem, obrazkami

Postprzez Kalais » 16 paź 2010, o 11:25

Lochy 10te już zaliczone, 11te za parę godzin, postaram się zaktualizować sceeny jeszcze dziś.
I barely escaped from ....... the Butcher...!
Diablo | Diablo 3 Exp | Diablo 3 Gem Calculator | Torchlight 2 | Shakes & Fidget | WarCraft 2 | Knight Online
Avatar użytkownika
Kalais
Właściciel Biblioteki
 
Posty: 595
Dołączył(a): 24 cze 2010, o 01:56
Lokalizacja: Tristram

Re: Nowy patch - Gildiowe lochy - update z filmem, obrazkami

Postprzez Kalais » 17 paź 2010, o 12:24

Coś źle spojrzałem, lochy 10te robiliśmy parę dni temu, a 11te dopiero jutro, brakuje nam 200k.

Poniżej 3 screeny z 10tych - The Gobbot Land, ilość życia potworków robi się coraz bardziej niedorzeczna.

I barely escaped from ....... the Butcher...!
Diablo | Diablo 3 Exp | Diablo 3 Gem Calculator | Torchlight 2 | Shakes & Fidget | WarCraft 2 | Knight Online
Avatar użytkownika
Kalais
Właściciel Biblioteki
 
Posty: 595
Dołączył(a): 24 cze 2010, o 01:56
Lokalizacja: Tristram

Re: Nowy patch - Gildiowe lochy - update z filmem, obrazkami

Postprzez Smigol69 » 17 paź 2010, o 22:33

Zjadło nam "tylko" 100 000+, więc to chyba jakiś błąd z tym 500k

To nie tak działa...

Jeżeli podbój lochu rozpoczyna przywódca lub oficer to cena ataku wynosi +100 000. Natomiast zwykłym graczom w gildii pisze +500 000, jednak nie sprawdzałem jeszcze czy mogą oni po uzbieraniu tej kwoty rozpocząc atak na loch.
Smigol69
Skeleton
 
Posty: 1
Dołączył(a): 17 paź 2010, o 21:24

Re: Nowy patch - Gildiowe lochy - update z filmem, obrazkami

Postprzez Kalais » 18 paź 2010, o 10:10

Smigol69 napisał(a):Zjadło nam "tylko" 100 000+, więc to chyba jakiś błąd z tym 500k

To nie tak działa...

Jeżeli podbój lochu rozpoczyna przywódca lub oficer to cena ataku wynosi +100 000. Natomiast zwykłym graczom w gildii pisze +500 000, jednak nie sprawdzałem jeszcze czy mogą oni po uzbieraniu tej kwoty rozpocząc atak na loch.

To już stare info, ceny są podane w jednym z postów powyżej, niedługo wszystko w przejrzystej formie trafi na http://sf.kalais.net/

Tylko oficer lub leader może rozpocząć atak, i tak to właśnie działa, pierwszy loch kosztuje 105k, nie 500k... To 500k to bug który już został naprawiony zresztą.
I barely escaped from ....... the Butcher...!
Diablo | Diablo 3 Exp | Diablo 3 Gem Calculator | Torchlight 2 | Shakes & Fidget | WarCraft 2 | Knight Online
Avatar użytkownika
Kalais
Właściciel Biblioteki
 
Posty: 595
Dołączył(a): 24 cze 2010, o 01:56
Lokalizacja: Tristram

Następna strona

Powrót do Shakes & Fidget - Receptury



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości

cron