Diablo 3 - klimat i mody

Archiwalne dyskusje o Diablo 3 z czasów, gdy niecierpliwie czekaliśmy na D3.

Diablo 3 - klimat i mody

Postprzez Gwalchjuni » 29 mar 2011, o 21:37

Kalais napisał(a):A D3, heheh, ja czekam i wiem że będzie lepsze od d2, ale d1 nie dorówna na pewno... To zupełnie inne gry zresztą, klimat d1 i tamtych czasów nic nie zastąpi, ale d3 ma ogromny potencjał. :)


Jestem podobnego zdania, co do D3, co Ty, Kalais -- np. scena z duchem i dekapitacją (można zobaczyć w tym filmiku http://www.youtube.com/watch?v=nk6ENYCPM4w ok. 1 minuty i potem ok. 3 minuty) naprawdę wprowadza fajny klimat.

Osobiście zawiodłem się wyborem postaci, jaki będzie dawał D3 -- będę grał Barbem pewnie, choć wolałbym coś bliżej rycerza/paladyna. Widzę jednak sporo potencjału i faktycznie dopracowania, którego nie uświadczyłem w D2 (które wspominam, jako grę dobrą, ale nijak przystającą do jakości pierwowzoru).

D1 to przede wszystkim prócz dobrego produktu, z mojej strony nostalgia do czasów, gdy człowiek miał kilkanaście lat i wszystko było inne. ;)

Sorry za off-topic, jak chcesz Kalais, to jakoś przerzuć część tej wypowiedzi do podforum o D3 -- możemy tam się powymieniać naszymi oczekiwaniami w stos. do nowej odsłony gry. :)
Avatar użytkownika
Gwalchjuni
Zombie
 
Posty: 14
Dołączył(a): 26 mar 2011, o 21:11

Re: Diablo 3 - klimat

Postprzez Noktis » 30 mar 2011, o 20:00

Jak już jesteśmy przy D3 to mi również nie podchodzi dobór postaci. Jestem również zawiedziony tym trailerem http://www.youtube.com/watch?v=WByqPqwBrzs graficznie może być (choć filmikom z d2 nie dorównuje), kiepska muzyka, dialogi to masakra, nie wiem kto je wymyślił, aż kipią amerykańskim kiczem. No właśnie słowo "Kicz" pasuje tu idealnie.

Może do d3 dołącza jakieś fajne narzędzia modderskie ;)
Diablo 1 Hellfire - Kronika
Diablo 1 Mod - The Awakening
Avatar użytkownika
Noktis
Death Wing
 
Posty: 201
Dołączył(a): 15 sie 2010, o 20:32

Re: Diablo 3 - klimat

Postprzez Gwalchjuni » 30 mar 2011, o 20:25

Noktis napisał(a):Jestem również zawiedziony tym trailerem http://www.youtube.com/watch?v=WByqPqwBrzs graficznie może być (choć filmikom z d2 nie dorównuje), kiepska muzyka, dialogi to masakra, nie wiem kto je wymyślił, aż kipią amerykańskim kiczem. No właśnie słowo "Kicz" pasuje tu idealnie.

Tak, niestety, wszystkie prawie filmiki są słabe pod względem scenariuszowym. Ten z Monkiem nie był lepszy... Ogólnie niestety widać, że nie postawili na to nacisku i targetem pewnie są dzieci w wieku 12+ lat.

Noktis napisał(a):Może do d3 dołącza jakieś fajne narzędzia modderskie ;)

Niestety, afaik Blizzard zapowiedział, że nie będzie wsparcia dla modderów. Co nie oznacza, że modów się nie będzie dało robić, ale na pewno nikomu tego nie ułatwią, tak jak zrobili to w przypadku WoW-a.
Avatar użytkownika
Gwalchjuni
Zombie
 
Posty: 14
Dołączył(a): 26 mar 2011, o 21:11

Re: Diablo 3 - klimat

Postprzez Noktis » 30 mar 2011, o 21:37

Do SC2 dodali chyba jakieś narzędzia modderskie to czemu nie mogą dodać do d3?. Z tego co widzę to d3 jest robione głównie pod amerykańskiego gracza, wszystko takie cukierkowe i w ogóle. Postacie pewnie będą nosiły bronie które są większe od nich. Nie wiem czy ta gra mi się spodoba. Czekam na bete, wtedy będę mógł coś powiedzieć. Aha i jeszcze jedno - ta arena pvp to jakieś jaja. Postawili na środku 4 kolumny XD to tak jak w D1 ;]

BTW
Grał ktoś w NOX'a?
Diablo 1 Hellfire - Kronika
Diablo 1 Mod - The Awakening
Avatar użytkownika
Noktis
Death Wing
 
Posty: 201
Dołączył(a): 15 sie 2010, o 20:32

Re: Diablo 3 - klimat i mody

Postprzez Kalais » 30 mar 2011, o 22:18

Zgadza się, mówili że nie chcą, żeby ludzie modowali D3, i nie będą tego wspierać.

Myślę, że tu chodzi o rodzaj gry jakim będzie Diablo 3. Jak zrobisz w edytorze moba który da 38296438675364 expa to jak to wpłynie na grę? Edycja map? Większość będzie losowa i tak. Teksturki czy dźwięki sobie można pewnie będzie podmienić, ale wiadomo, chciało by się więcej.

Wersja ze zmienianiem wszystkiego wiązałaby się ze specjalnym serwerem, a wiadomo że Blizz nie będzie chciał wypuścić graczy poza swoje serwery.

W SC2 to zupełnie co innego, nie masz poziomów, przedmiotów które przechodzą z jednej gry do drugiej itd.

Za to Torchlight 2 będzie miał pełną obsługę modowania, ale jak coś to zapraszam tu: viewforum.php?f=14

A dyskusja o NOX to nowy temat jak coś, nie róbmy bałaganu :)
I barely escaped from ....... the Butcher...!
Diablo | Diablo 3 Exp | Diablo 3 Gem Calculator | Torchlight 2 | Shakes & Fidget | WarCraft 2 | Knight Online
Avatar użytkownika
Kalais
Właściciel Biblioteki
 
Posty: 595
Dołączył(a): 24 cze 2010, o 01:56
Lokalizacja: Tristram

Re: Diablo 3 - klimat i mody

Postprzez Noktis » 31 mar 2011, o 11:39

Jak zrobisz stworka cod aje 38296438675364 expa to wpłynie to tak na grę, ze dostaniesz 38296438675364 expa :D Ale po co kto ma robić takiego stworka? Pewnie w SC też możesz zrobić jednostkę, która będzie rozwalała przeciwnika spojrzeniem ;) Co do losowości map to nie znaczy że nie będzie można tej losowości zmienić. Jest również wiele stałych elementów które nie są losowe. W d2 też poziomy są losowe a jakoś niektóre mody do d2 je pozmieniały że wyglądają inaczej.

Czemu sądzisz że wersja ze zmienianiem wszystkiego wiązałaby się ze specjalnym serwerem? Można grac na singlu. Ale i tak pewnie gracze podepną jakiegoś lana do d3. Ciekawe tylko czy ktoś zrobi emulacje BN2 :D tak jak to ma miejsce z PvPGN.
Diablo 1 Hellfire - Kronika
Diablo 1 Mod - The Awakening
Avatar użytkownika
Noktis
Death Wing
 
Posty: 201
Dołączył(a): 15 sie 2010, o 20:32

Re: Diablo 3 - klimat i mody

Postprzez Gwalchjuni » 31 mar 2011, o 12:25

Noktis napisał(a):Czemu sądzisz że wersja ze zmienianiem wszystkiego wiązałaby się ze specjalnym serwerem? Można grac na singlu. Ale i tak pewnie gracze podepną jakiegoś lana do d3. Ciekawe tylko czy ktoś zrobi emulacje BN2 :D tak jak to ma miejsce z PvPGN.

Widzę, że kolega jest jakimś mega-optymistą. :) Nie zdziwiłbym się, gdyby w D3 nie było wersji single w tego słowa znaczeniu znanym powiedzmy z D1 czy nawet D2. Blizz na pewno będzie chciał zabezpieczyć grę na wszelkie możliwe sposoby, co może wiązać się z tym, że trzeba będzie albo być online, albo w jakiś inny sposób "potwierdzić" legalność kopii i może brak programów zewnętrznych ingerujących w grę.

Zresztą w ogóle dla mnie obecność wersji Single Player w D3 byłoby pewnego rodzaju anachronizmem. Jeśli chcesz zagrać samemu, to zakładasz grę samemu i nie wpuszczasz do niej ludzi. Podział na single/multi w dzisiejszych czasach jest trochę bez sensu dla takiej gry -- wolę nawet prawdę mówiąc, żeby go nie było. Chcę wejść na battle.net i grać z ludźmi/samemu taki sam content, a nie z podziałami "bo na multi tego questu/itemu/wątku fabularnego nie ma", albo "bo na mojej postaci na single'u, to zdobyłem już ten item", albo "bo ja mam postać Open, a Ty Closed i nie pogramy razem".

Co do emulacji i wykradania kodu gry, to raczej nie mam złudzeń, że to nastąpi. Mam tylko nadzieję, że nie posłuży hackowaniu i oszustwom na legalnych serwerach. Osobiście w ogóle jestem zwolennikiem tego, żeby D3 miał jakiś mały abonament półroczny na przykład, żeby Blizzard faktycznie traktował sprawę poważnie i na bieżąco pracował nad różnymi rozwiązaniami problemów/dodawaniem nowego contentu, no ale domyślam się, że raczej jestem w mniejszości, a Blizzard ma inne plany co do modelu finansowego D3.

Noktis napisał(a):Z tego co widzę to d3 jest robione głównie pod amerykańskiego gracza, wszystko takie cukierkowe i w ogóle. Postacie pewnie będą nosiły bronie które są większe od nich. Nie wiem czy ta gra mi się spodoba.

Błąd, nie dla amerykańskiego (dla Amerykanów są cycki ;)) -- powoli USA, tak jak i UE przestaje dla nich być rynkiem docelowym. Te zmiany, jak na dłoni pokazują, że odbiorcą ma być co najmniej na równi Daleki Wschód.
Avatar użytkownika
Gwalchjuni
Zombie
 
Posty: 14
Dołączył(a): 26 mar 2011, o 21:11

Re: Diablo 3 - klimat i mody

Postprzez Kalais » 31 mar 2011, o 21:16

Dokładnie tak Gwal.
Noktis, ja Ci nie pokazuje mojego rozumowania, tylko tok myślenia dużej korporacji, którą jest Blizzard. W żaden sposób nie zarobią na modach, i tylko będą mieli dużo problemów z tym. W SC2 mapy to darmowa praca fanów przyczyniająca się do popularności i żywotności gry

Żeby grać w single, będzie trzeba być połączonym z battle.netem, już o tym pisali.

A potworek z dużym expem? Po co? Do oszukiwania...
I barely escaped from ....... the Butcher...!
Diablo | Diablo 3 Exp | Diablo 3 Gem Calculator | Torchlight 2 | Shakes & Fidget | WarCraft 2 | Knight Online
Avatar użytkownika
Kalais
Właściciel Biblioteki
 
Posty: 595
Dołączył(a): 24 cze 2010, o 01:56
Lokalizacja: Tristram

Re: Diablo 3 - klimat i mody

Postprzez Noktis » 31 mar 2011, o 21:22

Z tego co pamiętam to aby grać an singlu to trzeba będzie być podłączonym do internetu (i pewnie będzie jakieś sprawdzanie wersji). Single w D3 i powinien się czymś różnić od multi. W d1 mieliśmy więcej questów i inne naliczanie expa. Ale jak naprawdę będzie wyglądał SP to nie wiem, możliwe że tak samo jak i multi. Ja jestem jak najbardziej za tym aby SP był dostępny, jednak jeśli do gry w SP ma być potrzebny internet to ja nie widzę sensu dodawania singla. No ale zobaczymy.

Ja jestem przeciw abonamentowi. Skro kupuję grę w sklepie to po co mam jeszcze raz za to płacić? Z tego co mi wiadomo to jakieś udogodnienia na BN w d3 mają być płatne i pewnie a tym blizz będzie trzepał kasiorę. Co do Hacków itd to słyszałem że jak wyszła beta SC2 to zaraz pojawił się crack dzięki któremu można było grać beż dostępu do BN ;]

Zresztą w produkcji są inne ciekawie zapowiadające się gry i to za darmo. Więc jeśli miałbym wybór zapłacić 200zł za d3 lub wybrać jakąś darmową grę aRPG to zagrałbym se w Quake'a :D :p ;)

EDIT
Kalais do oszukiwania są cheaty a nie mody. Ja np zrobiłem moda do d1 i żadnych mega expów nie dawałem a nawet częściowo wyeliminowałem czitowanie bo trainery nie działają.
Diablo 1 Hellfire - Kronika
Diablo 1 Mod - The Awakening
Avatar użytkownika
Noktis
Death Wing
 
Posty: 201
Dołączył(a): 15 sie 2010, o 20:32

Re: Diablo 3 - klimat i mody

Postprzez johny » 3 kwi 2011, o 12:57

Uważam, że Diablo 3 bliżej do klimatu jedynki, niż dwójki. Diablo 3 poprawia to, czego brakowało w d2, więcej dozy mrocznej elegancji, ze strony programistów. Zadbanie o Katedre Tristram, zwrócenei się w kierunku D1, Leoric... nie wiem czy widzieliście nowe gameplaye z aren pvp... Grafika jest obecnie bardziej gotycka... Dla mnie Diablo 3 już teraz jest M e g a... a co dopiero po premierze.

Oto gameplay's:

http://www.youtube.com/watch?v=-TpedK9V ... r_embedded

http://www.youtube.com/watch?v=WuoLmoup ... ure=relmfu

http://www.youtube.com/watch?v=vpReoS0W ... ideo_title

http://www.youtube.com/watch?v=IDeH1zgm ... re=related

http://www.youtube.com/watch?v=4WdCDAiy ... re=related

Enjoy!
Ostatnio edytowano 3 kwi 2011, o 13:14 przez johny, łącznie edytowano 2 razy
johny
Ghoul
 
Posty: 18
Dołączył(a): 26 sie 2010, o 08:13

Re: Diablo 3 - klimat i mody

Postprzez johny » 3 kwi 2011, o 13:03

Noktis napisał(a):jednak jeśli do gry w SP ma być potrzebny internet to ja nie widzę sensu dodawania singla. No ale zobaczymy.


Taka sama sytuacja byla/jest w scII, gdzie mogles grac na single offline... achivments nie byly naliczane. Taka sama sytuacja pewnie bedzie z D3. Wiec spoko.
johny
Ghoul
 
Posty: 18
Dołączył(a): 26 sie 2010, o 08:13

Re: Diablo 3 - klimat i mody

Postprzez Aragorth » 9 kwi 2011, o 13:46

tyle ze tym razem poprostu nie bedzie sie oplacalo granie na single mode :)
mi sie podoba ze naciskaja na to zeby gracze grali tylko na BN

nie wydaje mi sie takze ze predko ktos zrobi emulacje BN2, raczej blizzard bedzie ogromnie chronil swojego nowego dziecka :)
Avatar użytkownika
Aragorth
Plague Eater
 
Posty: 31
Dołączył(a): 15 sie 2010, o 19:54

Re: Diablo 3 - klimat i mody

Postprzez Model » 11 kwi 2011, o 01:48

ja nie wiem gdzie Ty widziales granie w sc2 sp bez podlaczenia do netu poza scrackowana wersja, gdzie przy instalacji trzeba bylo net wylaczac;p, zreszta po to ludzie grali z netem, zeby miec te durne achievmenty. Znajomy przechodzil gre 4x, zeby niektore sobie pozaliczac, lol.

A tym bardziej mrok i gotyckosc, lol?

D3 obecnie wyglada jak jakies lampki na choinke, w dodatku d2 wygladalo ladniej (filmy, "klimat" kolorystyczny) a gra sprzed 10lat o_O. Olac SP, niech zrobia tylko multi. ID wydajac Q3 postawilo tylko na multi i to w epoce modemow i wyszlo na tym swietnie. Ten typ gry jest nastawiony wybitnie na multi, wiec po co robic na sile kupiastego SP, w ktorego i tak malo kto zagra.

Narzedzi do modowania nie chca dac, bo chca miec lape na wszystkim i kontrolowac, bo ludzie pokazali co potrafia wycisnac z ich gier przy pomocy moddingu i teraz OMG, to jest lepsze niz nasze, a nie mamy z tego szmalcu, to nie to w takim razie Wam utrudnimy.

teraz mozecie krzyczec;p
Model
Plague Eater
 
Posty: 39
Dołączył(a): 7 wrz 2010, o 16:11

Re: Diablo 3 - klimat i mody

Postprzez Przeor-ME » 21 kwi 2011, o 08:27

lol, za duzo pewnie grales w d2. przeciez d3 wyglada duzo lepiej, i to wlasnie d2 ma obrzydliwa palete kolorow, jak z choinki.

@notkis w jakim ty swiecie zyjesz czlowieku? wyjdz czasem z domu ;) nikt nie robi gier dla twojej przyjemnosci, duza korporacja musi zarobic kase, koniec, kropka.
Avatar użytkownika
Przeor-ME
Acid Beast
 
Posty: 126
Dołączył(a): 9 sie 2010, o 12:44

Re: Diablo 3 - klimat i mody

Postprzez Aragorth » 21 kwi 2011, o 23:04

Takze nie potrafie zrozumiec wypowiedzi ze d2 wygladalo lepiej :)

Swoja droga ciekaw jestem jak sobie poradza z WoW'em, napewno istnieje pewne ryzyko ze przynajmniej tuz po premierze Diablo 3, spora czesc graczy WoW'a przestanie oplacac abonament zeby pograc w diabełka.
Mysle ze maja nadzieje ze czesc z tych ludzi po jakims czasie wroci albo bedzie gralo w obie gry.
Avatar użytkownika
Aragorth
Plague Eater
 
Posty: 31
Dołączył(a): 15 sie 2010, o 19:54

Następna strona

Powrót do Diablo 3 (stare zapowiedzi, Blizzcony, arty, Beta)



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

cron