System najemnikow w Diablo 3 - oficjalny film - wyciek?

Archiwalne dyskusje o Diablo 3 z czasów, gdy niecierpliwie czekaliśmy na D3.

System najemnikow w Diablo 3 - oficjalny film - wyciek?

Postprzez Kalais » 12 maja 2011, o 19:18

Na koreańskich forach pojawił się film, który wygląda na oficjalny film dotyczący najemników. Nie ma go nigdzie na stronie Blizza, ani w materiałach. Jest bardzo ciekawy, i chyba nowa muzyka :) Nowe stwory, super materiał, oglądam właśnie z 5ty raz lol



Najemników podzielono na trzy rodzaje:
  • The Enchantress - czarodziejka, wiadomo, rzuca czary z daleka
  • The Scoundrel - coś jak rogue z D1, wali z łuków, kusz itd.
  • The Templar - wojownik, do tankowania, tarcza i włócznia
Można im założyć oręż oraz biżuterię. Mają też system umiejętności.

Umiejętności:

The Enchantress

Lvl 5: Disorient | Forceful Push | Charm
Lvl 10: Decoy | Reflect Missiles | Powered Armor
Lvl 15: Forcused Mind | Amplify Damage | Lowered Resistance
Lvl 20: Energize | Energy Bomb | Guidance

Level: 21
Armor: 0
Damage: 22-60
Life: 620


The Scoundrel

Lvl 5: Rapid Fire | Crippling Shot | Poison Bolts
Lvl 10: Dirty Fighting | Bandage | Scavange
Lvl 15: Power Shot | Multishot | Rain of Gold
Lvl 20: Vanish | Anatomy | Black Market

Level: 21
Armor: 0
Damage: 17-31
Life: 664


The Templar

Lvl 5: Heal | Charge | Protection
Lvl 10: Loyalty | Intimidate | Gaurdian
Lvl 15: Tribute | Inspire | Intervene
Lvl 20: Onslaught | Knight | Empathy

Level: 20
136 Armor
Damage: 18-26
Life: 860
I barely escaped from ....... the Butcher...!
Diablo | Diablo 3 Exp | Diablo 3 Gem Calculator | Torchlight 2 | Shakes & Fidget | WarCraft 2 | Knight Online
Avatar użytkownika
Kalais
Właściciel Biblioteki
 
Posty: 595
Dołączył(a): 24 cze 2010, o 01:56
Lokalizacja: Tristram

Re: Oficjalny film o systemi najemnikow z Diablo 3 - wyciek?

Postprzez UglukHa » 12 maja 2011, o 20:33

Swietny material. Widac tez jakis portal albo gate. Te nowe potworki tez fajne.

Caly system mi sie podoba.

Ale dzis nowosci :) Najpierw muzyka z Torchlight 2, a teraz to :D
Death and Decay -_-'
Avatar użytkownika
UglukHa
Winged Demon
 
Posty: 168
Dołączył(a): 25 cze 2010, o 10:21

Re: Oficjalny film o systemi najemnikow z Diablo 3 - wyciek?

Postprzez Kalais » 12 maja 2011, o 22:05

Hehe no :) już powoli zapominałem o Diablo 3, a ten filmik mnie nakręcił. Już bym chciał pograć, nawet jeśli okaże się słabe to D3... Chce sprawdzić :D

Tu powinno się coś pojawić? ;)
http://us.blizzard.com/diablo3/world/sy ... lowers.xml
I barely escaped from ....... the Butcher...!
Diablo | Diablo 3 Exp | Diablo 3 Gem Calculator | Torchlight 2 | Shakes & Fidget | WarCraft 2 | Knight Online
Avatar użytkownika
Kalais
Właściciel Biblioteki
 
Posty: 595
Dołączył(a): 24 cze 2010, o 01:56
Lokalizacja: Tristram

Re: System najemnikow w Diablo 3 - oficjalny film - wyciek?

Postprzez Gwalchjuni » 13 maja 2011, o 09:55

Bashiok mówi, że to solidne info do tego filmiku powinno się pojawić jakoś jutro (dziś w nocy).

Edit: Niemcy skądś mają jeszcze skriny -- http://www.diablo-3.net/diablo-3-follow ... -de/055839
Avatar użytkownika
Gwalchjuni
Zombie
 
Posty: 14
Dołączył(a): 26 mar 2011, o 21:11

Re: System najemnikow w Diablo 3 - oficjalny film - wyciek?

Postprzez Kalais » 13 maja 2011, o 11:34

Tu jest też ciekawe bardzo info, bo pracownicy Blizza się wypowiadają o całym systemie:
http://uk.pc.ign.com/articles/116/1168092p1.html

Z ciekawszych rzeczy:
Their armor will upgrade over time and change in appearance when it does, and you can slot in rings, amulets and weapons. Each Follower will also get a distinct special item slot that lets then equip gear nobody else, including you, can.

Czyli można ima zakładać biżuterię i broń. Zbroja się sama upgraduje, pewnie z levelem. I każdy follower będzie miał specjalny slot na dodatkowy item, którego nawet gracz nie będzie mógł ubrać? Heh, to ciekawe.

If your game becomes a multiplayer experience, the Followers will be disabled.

Czyli jeśli do Twojej gry dołączą inni gracze, to Followersi zostaną zablokowani. Nie chcą robić tłoku w grze, imho świetne rozwiązanie.

Mówią też, że nie będzie sterowania nimi, napisali dla nich bardzo dobre skrypty sztucznej inteligencji, i followersi będą reagować odpowiednio do sytuacji.

Jak zginą, nic się wielkiego nie dzieje, są nieaktywni przez jakieś 15-20 sekund, aż wrócą im siły.

Blizz nie chce żeby się nimi zbytnio przejmować i ich kontrolować. Mają być towarzyszami z pewną osobowością, któych być może nawet polubimy ;)

Scoundrel i Templar będą mieli też umiejętność leczenia.

Aha, no i będzie można zmieniać najemników w dowolnej chwili.

I na koniec
Followers will also not be available in player versus player modes

Czyli będą zablokowani w PvP.

Ogólnie bardzo mi się wszystko podoba w jaką stronę idzie D3, ta ilość systemów, niby pobocznych, ale jednak szalenie fajnych i dopracowanych sprawia, że już chcę grać ;)
I barely escaped from ....... the Butcher...!
Diablo | Diablo 3 Exp | Diablo 3 Gem Calculator | Torchlight 2 | Shakes & Fidget | WarCraft 2 | Knight Online
Avatar użytkownika
Kalais
Właściciel Biblioteki
 
Posty: 595
Dołączył(a): 24 cze 2010, o 01:56
Lokalizacja: Tristram

Re: System najemnikow w Diablo 3 - oficjalny film - wyciek?

Postprzez Gwalchjuni » 13 maja 2011, o 18:17

Ogólnie muszę powiedzieć, że szczególnie Scoundler i częściowo Templar podobają mi się bardziej, niż postacie, którymi steruje gracz. Wymieniłbym chętnie Demon Huntera na Scoundlera, a Monka na Templara... Ale znów, przemawia przeze mnie moje rozczarowanie bazowymi postaciami, z których ani Barbarian, ani Demon Hunter, ani tym bardziej Monk nie "leży" mi w 100%. Do reszty nic nie mam, ale i tak nie planowałem nimi grać, więc trochę kiepsko.

Z 2. strony Templar wygląda po prostu miejscami identycznie jak Paladyn z WoW-a. Nie chcę tutaj wchodzić w offtopową dyskusję, szczególnie że sam nie jestem WoW-haterem i mam duży respekt dla tego tytułu, ale widać, że Sanktuarium i Azeroth upodobniły się znacznie do siebie. Szkoda.
Avatar użytkownika
Gwalchjuni
Zombie
 
Posty: 14
Dołączył(a): 26 mar 2011, o 21:11

Re: System najemnikow w Diablo 3 - oficjalny film - wyciek?

Postprzez UglukHa » 17 maja 2011, o 14:58

Tez ubolewam nad faktem ze wow i sankt bedzie dosc podobne, ale coz, w koncu ta sama firma to robi, a ile moga wymyslic zbroji ci sami projektanci...

A monk to od zawsze porazka, i ten w d1 i ten w d3. imho nie pasuja do swiata.

A Ci najemnicy niby taki wielki news, ale okazuje sie ze tylko w single-mulitplayer beda przydatni na poziomie normal, troche szkoda.
Death and Decay -_-'
Avatar użytkownika
UglukHa
Winged Demon
 
Posty: 168
Dołączył(a): 25 cze 2010, o 10:21

Re: System najemnikow w Diablo 3 - oficjalny film - wyciek?

Postprzez Gwalchjuni » 18 maja 2011, o 01:00

O ile założenie włączenia ich tylko w grze samodzielnej jestem w stanie zrozumieć (ze względu na ilość postaci na ekranie przy wielu graczach), tak faktycznie użycie ich tylko praktycznie w trybie Normal jest dość dziwnym zagraniem.

Niemniej jednak wciąż i nadal ufam Blizzardowi... Wierzę, że wiedzą, co robią sami najlepiej. Czekam teraz przede wszystkim na ogłoszenie ekonomii (handlu) i inne, faktycznie nowatorskie (oby) systemy.
Avatar użytkownika
Gwalchjuni
Zombie
 
Posty: 14
Dołączył(a): 26 mar 2011, o 21:11


Powrót do Diablo 3 (stare zapowiedzi, Blizzcony, arty, Beta)



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

cron