Model napisał(a):Gdzie mozliwosc zakladania custom game z haslem?
o, nawet tego nie ma? lol
Powiedziałem sobie, że nie dotknę sc2, dopóki nie skończe pisać mojej nieszczęsnej mgr
Pewnie jeszcze tu podopisuję trochę za miesiąc
Model napisał(a):Kalais nietrafiony argument, bo pomijajac "obecne" czasy, gdzie faktycznie botow jest kurwiliard, a i tak wszystko sie rozgrywa na privach, to wczesniej byli moderatorzy na kanalach, a teraz wszystko irc/prywatne kanaly. Zreszta jak sam napisales "handel itemami/lvl/softem", a w rts'ach to raczej rozmowa o taktach, umawianie na gry, analiza repkow a nie spam:)
tzn. który jest nietrafiony? Bo piszesz tak jak byś się ze mną zgadzał
Zasadniczo to tylko te boty/reklamy/spam są dla mnie jedynym sensownym wytłumaczeniem czemu Blizz nie zrobił czata w sieciowej grze. W ogóle nie rozumiem jak można wypuścić online grę bez czata.
Model napisał(a):A co do "domow aukcyjnych", to sa naprawde szybcy, bo tego typu rozwiazania to sa juz od tysiecy lat, tyle, ze jak postawisz stoisko w jakims mmo, to masz z 5-10 przedmiotow na krzyz do wystawienia, a serwer handlowy tak zapchany, ze nawet hi-endowe kompy nie wyrabiaja;d.
No tak, ale można to rozwiązać różnie. Może być tak jak mówisz, ale to słabe rozwiązanie, poza tym d3 to nie mmo. Można też zrobić interface z tabelkami, wkładasz przedmiot, ceny minimalną/maksymalną, idziesz spać, wyłączasz grę, a Twój item jest widoczny w systemie aukcyjnym i tak, coś jak allegro. A zrobienie takiego systemu, testowanie tego, zabezpieczenie przed dupowaniem/scamowaniem itd. to już naprawdę sporo roboty imho.
Model napisał(a):Zobaczymy jak bedzie, ale poki co bn 2.0 to fail stulecia i 2kroki wstecz w stosunku do poprzednikow, juz ten z wc3 byl porazka, a nowy idzie jeszcze dalej w strone EPIC faila. Najlepszy dotychczas stworzony jest bn w wersji sc;|. Wygodny, przejrzysty, z duza iloscia mozliwosci i komend.
No właśnie, trzeba poczekać i zobaczyć c tam wymyślą
A mi się podoba bnet z privów typu PvPGN najbardziej. Dużo więcej komend niż normalnie.