język: polski
english: coming soon
Jak każdy produkt, Diablo przechodziło rożne fazy projektowe. Wiele elementów zmieniało się na przestrzeni miesięcy, czy lat. W tym dziale skupimy się na przemianach wizerunku samego Pana Terroru, czyli Diablo.
Na płycie z WarCraft 2 mogliśmy znaleźć bardzo wczesną zapowiedź Diablo. Można tam było obejrzeć krótkie animowane intro wprowadzające do świata gry.
Widać, że Diablo wygląda identycznie jak demon Sargeras ze świata WarCraft. Można go
zobaczyć w animacji poprzedzającej Act IV - The Tides Of Darkness z kampanii
Orków, w grze WarCraft 2 (Mission 12 – The Tomb of Sargeras).
Oczywiście Blizzard jest producentem obu tych gier. To zawsze dawało mi do myślenia, czy może początkowo brano pod uwagę integrację obu tych światów.
W tym okresie nadal funkcjonował Diablo-Sargeras. Wiemy to między innymi z konkursu organizowanego przez PC Gamer i Blizzard, a dokładnie z grafiki go promującej.
Wraz w ukazaniem się Diablo Pre-release Demo zobaczyliśmy zupełnie nowego, bardziej mrocznego i z większą ilością szczegółów tytułowego bohatera. Można go było ujrzeć w intro, tym samym, które było później załączone do finalnej wersji gry.
Bardzo ciekawy art z Diablo ukazywał się również po opuszczeniu gry, reklamując zawartość pełnej wersji.
Po włożeniu płyty CD z Diablo Battle.net Beta zostaliśmy uraczeni nowym artem z Diablo. Był on obecny również w finalnej wersji gry.
Pozostał już taki sam jak w Pre-release Demo i Battle.net Beta. Świetny, mroczny i klimatyczny. Nie to co w Diablo 2... Ale to już temat na inną historię...
· Ciekawostki
· Cow level - krowi poziom
· Diablo Battle.net beta
· Unikaty wsród unikatów
· Niewykorzystane przedmioty